Meld dig som indsamlingskoordinator her

Klik her hvis du allerede er tilmeldt som koordinator

Har du lyst til at være indsamlingskoordinator for Hjerteforeningens landsindsamling søndag den 22. april 2018 og koordinere indsamlingen i dit lokalområde i samarbejde med Hjerteforeningen og vores lokalforening?

Hjerteforeningens landsindsamling er en landsdækkende kampagne, hvor formålet er at samle midler ind til vigtig forskning i hjerte-kar-sygdomme samt forebyggelse, patientstøtte og rådgivning. Som distriktskoordinator har du ansvaret for at forberede selve indsamlingsdagen i samarbejde med din lokalforening. Du har ansvar for at hverve indsamlere lokalt i eget om råde og ikke mindste har du ansvaret for at afholde indsamlingen i dit lokalområde.

Som distriktskoordinator vil du skulle afse nogle timer om ugen på projektet, afhængig af engagement. I ugerne op til selve indsamlingsdagen, vil der være en række opgaver i forbindelse med planlægningen, men er der i din kommune flere distriktskoordinatorer, vil I kunne spare, udveksle erfaringer og dele nogle opgaver.

Din indsats gør en kæmpe forskel. Jo flere indsamlere, der kommer på gaden, jo flere penge kan vi samle ind til forskning i hjerte-kar-sygdomme. 1 ud af 4 danskere dør af en hjerte-kar-sygdom. Det vil vi gerne ændre på.

Meld dig som koordinator og vær med, når Danmark banker for hjertet! Vi glæder os til at tage imod dig.

Del på Facebook

Vognmagergade 7, 3. sal - 1120 København K - Man-tors 9-16, Fre 9-15