Meld dig som indsamlingskoordinator her

Klik her hvis du allerede er tilmeldt som koordinator

Vær med, når Danmark banker for hjertet!

Søndag d. 22. april 2018 går tusindvis af indsamlere på gaden for at støtte Hjerteforeningens Landsindsamling. Vi samler midler ind til vigtig forskning i hjerte-kar-sygdomme samt forebyggelse, patientstøtte og rådgivning.

Vi søger indsamlingskoordinatorer til hele landet

1 ud af 4 danskere dør af en hjerte-kar-sygdom. Heldigvis er der meget, vi sammen kan gøre for at mindske dette tal. En hyggelig og livsbekræftende måde er at medvirke til, at en masse gode mennesker tilmelder sig som indsamlere – og sørge for, at alle får en dejlig dag d. 22. april. Har du mod på opgaven, vil vi gøre alt for at hjælpe dig med råd, materialer og gejst.

Vi har brug for dig som indsamlingskoordinator, fordi vi ønsker at nå ud til hele Danmark.

– Det giver noget andet og mere end at samle ind, og jeg havde en rigtig god følelse bagefter. Det var også dejligt at møde alle indsamlerne i området og have tid til at tale sammen, siger Mia Petersen, indsamlingskoordinator i Brønshøj i 2017.

Hvad kræver det?

Som indsamlingskoordinator kan du forvente at afse nogle timer om ugen afhængig af engagement frem til landsindsamlingen d. 22. april 2018.

Dine opgaver er som udgangspunkt:

Før indsamlingsdagen

• Lokal hvervning af indsamlere og fastholdelse af indsamlere. Nogle gange er I flere koordinatorer i et område, der samarbejder om dette.
  • Bestilling og modtagelse af materialer til indsamlingsdagen.
  • Finde hjælpere til at bemande indsamlingsstedet d. 22. april.

Bemanding af indsamlingsstedet på dagen

• Klargøring til modtagelse af indsamlere. Herunder gøre materialer til indsamlere klar og evt. kaffe.
  • Registrering af indsamlere, udlevering af indsamlingshjerter samt taske med flyers.
  • Modtage indsamlingshjerterne og indberette resultat via elektronisk registreringssystem.

Vi glæder os til at tage imod dig

Meld dig som koordinator ved at indtaste dit postnummer ovenfor og følg instruktionerne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe på tlf. 70 25 00 00 eller mail: indsamling@hjerteforeningen.dk

Læs mere om, hvad de indsamlede midler går til her

Del på Facebook

Vognmagergade 7, 3. sal - 1120 København K - Man-tors 9-16, Fre 9-15